sobota, 23 listopada 2013

Na Sam początek... Prolog :3

                                                                Violetta



Za pół godziny Leon przychodzi... Idziemy na randkę! Odkąd wyprowadziłam się z domu tego wariata (Germana) , Który mnie śledził , nie pozwalał wyjść , bardzo mnie wspiera. Po zatem mam 21 lat , najwyższy czas na wyprowadzkę. Było to trudne , ponieważ ja nawet tostera podłączyć nie mogę , no więc wiadomo. O , Leon już jest.

- Dobry wieczór .Wyglądasz ( 2 zestaw ;3) wspaniale! - Powiedział, pocałował mnie w policzek  , a ja się zarumieniłam.
- Dziękuję. No więc gdzie idziemy?- Zapytałam.
- Zobaczysz. - Odpowiedział mi z tajemniczym uśmiechem.


                                                               Ludmiła

- Kocham cię , i nic nigdy tego nie zmieni! Nie ważne z kim będę , nigdy o tobie nie zapomnę. Żyć bez ciebie prawda , mogę , ale nie chcę... - Powiedział mi Federico.
- Federi.. - Odpowiedziałam.Przerwał mi pocałunkiem.



                                                               Naty


- TAK MAXI! WYJDĘ ZA CIEBIE! - Krzyknęłam ze szczęścia.


                                                           Lara

,,Jestem Lara. Założyłam pamiętnik , ponieważ mój przyszły mąż, Leon chodzi z Violettą , która miała pamiętnik , i ją pokochał , więc mnie też pokocha! Oj Lara ty to masz zawsze strategię ! "


                                                           Ariana

Jestem Ariana. Zaczynam nowy rozdział w moim życiu. 3 lata swojego życia przesiedziałam w więzieniu , za niewinność.Mianowicie za Morderstwo , którego nie popełniłam. Póki co jest dobrze , póki moja sąsiadka i przyjaciółka Violetta , nie wie. Ludzie zawsze się odemnie odwracali , gdy się dowiadywali.







-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I oto prolog! Mam nadzieję , że wam się chociaż kapkę spodobał , i że polubicie Arianę <3 Ale wszystko w swoim czasie kochani , w swoim czasie. NO! Mam nadzieję że się podoba


                                                                                                                         Ariana <3 ( No zkąd ja mam to imię...XD )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz